Prezes Hoop Polska: Produkowanie na zlecenie sieci to nie jest łatwa współpraca

www.portalspozywczy.pl 25 lipca 2014 19:07

Obecnie rynek marek własnych nieco zwolnił, ale jestem spokojny o jego rozwój - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Martin Mateas, prezes zarządu Hoop Polska.

Zdaniem prezesa Hoop Polska, rynek marek własnych jest perspektywiczny i naturalnie powiązany z rozwojem dyskontów. - Jednak bardzo szybko się on zmienia i ewoluuje. Zmierza do poziomu, jaki obserwujemy na Zachodzie Europy - dodaje.
Jak przyznaje, firma Hoop produkuje w dużych ilościach wody, cole i napoje gazowane dla kilku sieci handlowych.
Martin Mateas tłumaczy, że produkowanie marek własnych na zlecenie sieci to nie jest łatwa współpraca. - Tu nie walczy się o każdy grosz, ale nawet o dziesiętne czy setne części grosza. Producentom nie sprzyjają rosnące koszty produkcji, drogie surowce. Ale nie ma idealnych rozwiązań - albo się godzimy na warunki współpracy, albo nie produkujemy marek własnych - komentuje.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane