REKLAMA
REKLAMA

Prezes Inquiry: Dobrze, że na rynku są firmy, które mogą postawić się dużym sieciom

Autor: Puls Biznesu 18 czerwca 2012 09:08

Kaufland wyrzucił produkty Danone z półek i pochwalił się tym w gazetce. Co wybiorą klienci - ulubiony sklep czy serek? - zastanawia się "Puls Biznesu".

REKLAMA
Jacek Sadowski z agencji Demo Effective Launching komentuje na łamach "PB", że ogłoszenie w gazetce reklamowej Kauflandu o braku produktów Danone nie jest przemyślanym działaniem marketingowym. Jego zdaniem, na tej sytuacji stracą wszyscy - sieć nie ma produktów znanej marki, producent ma węższą dystrybucję, a klient - ograniczony wybór. Jak dodaje, cała sytuacja wygląda na efekt nieudanych negocjacji. A grupa Schwarz, do której należy Lidl i Kaufland, znana jest na rynku jako twardy negocjator.

Jak mówi w rozmowie z "PB", Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry, dobrze, że na rynku są firmy, które mogą postawić sie dużym sieciom, ale ostateczna decyzja należy do klienta - to on rozstrzygnie, czy woli sklep czy serek - czytamy w "PB".

  • AG 2012-06-18 14:18:21

    @blogkupca.pl:



    Proszę czytać ze zrozumieniem, a potem pisać komentarze. Po pierwsze, jestem kobietą. Po drugie, jaki jest związek tezy przedstawionej w komentarzu z moją wypowiedzią? Nie powiedziałam na ten temat ani słowa.

  • blogkupca.pl 2012-06-18 11:09:00

    Prezes Inquiry powiedział.....

    Jak można być takim dyletantem? Przecież słowa które powiedział prezes świadczą tylko i wyłącznie o tym, iż nie ma kompletnie pojęcia o tym co wynika z takiej działalności jaką prowadzi sieć Kaufland! Przepraszam, ale jak można było wywnioskować tezę która przedstawił prezes. Poważnie, czasami ręce opadają. Tu nie chodzi o to że coś jest za drogie, tylko o to że ktoś nie płaci tyle ile chcemy.

  • obserwatorka 2012-06-18 09:49:39

    Odnosze wrażenie że Kaufland usprawiedliwia swoją nieudolność negocjacji przed konsumementami produktów Danone,jeżeli pozwolili by tak znana marka jak Danone znikneła z pólek a klienci kupuja Danone bo skoro nawet sprzedaz tych produktów opłaca sie osiedlowym sklepikom to Kaufland zbyt łatwo wypuscil ten produkt ze swoich rak

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA