PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Prezes Integer.pl: Sprzedaż internetowa w Europie podwoi się w ciągu 5 lat

Autor: pr, portalspozywczy.pl 18 listopada 2013 16:32

Według badań przeprowadzonych przez firmę Mintel, sprzedaż internetowa w Europie - na skutek bardzo szybkiego tempa wzrostu - podwoi się do 2018 roku i osiągnie 323 miliardy euro. Liderami pozostaną: Niemcy, Francja i Wielka Brytania, jednak to w krajach takich, jak: Holandia, Hiszpania czy Polska wyniki sprzedaży poprawią się najbardziej - mówi Rafał Brzoska, prezes firmy Integer.pl.

REKLAMA
- Światowy e-handel wciąż rozwija się w niesamowitym tempie, ale prawdziwe rekordy obrotu bije azjatycki rynek. Według eMarketer, globalny handel online wzrośnie w 2013 roku aż o 17 proc. - ten wynik jest w dużym stopniu uzależniony właśnie od prognozowanej eksplozji na azjatyckim rynku e-commerce - mówi Rafał Brzoska.
Jak podkreśla, światowym liderem w zakresie e-commerce pozostają niezmiennie Stany Zjednoczone. - Prognozuje się, że na koniec 2013 roku osiągnie imponującą wartość 419 miliardów dolarów - mówi.
W Chinach, zainaugurowany w 2009 roku przez giganta e-commerce Alibaba jako rodzaj promocji handlu internetowego, chiński Dzień Singla stał się jednym ze stałych elementów w każdym roku sprzedaży online. W zeszłym roku święto obchodzone 11 listopada pozwoliło serwisowi Alibaba osiągnąć rekordową sprzedaż w wysokości 3 miliardów dolarów w ciągu jednego dnia, dwa razy tyle, ile osiągnęli wszyscy amerykańscy sprzedawcy online razem wzięci podczas obchodzonego w Stanach Zjednoczonych ekwiwalentu Dnia Singla - Cyber Poniedziałku.
W tym roku po zaledwie połowie dnia Alibaba Group Holding Ltd. zanotowało na swoich stronach shoppingowych sprzedaż o wysokości 3,1 mld dolarów - zeszłoroczny wynik całodniowej sprzedaży podczas święta z 11 listopada. Na koniec poniedziałku spółka zanotowała kwotę transakcji na 35,19 mld juanów (5,78 mld dolarów).
Święto stało się bardzo atrakcyjne dla zachodnich marek z branży e-handlu, chętnych, żeby się wzbogacić na prężnym chińskim e-rynku. Kiedy 5 lat temu święto startowało, tylko 27 marek brało w nim udział. W tym roku weźmie ich udział ponad 20 tys., w tym takie marki, jak Gap, Adidas, Microsoft, Clarins czy Toys'R'Us.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA