REKLAMA
REKLAMA

Prezes Intermarché: Na dłuższą metę wojna cenowa jest zbyt kosztowna

Autor: Wiadomości Handlowe 20 stycznia 2014 14:04

Osłabienie rynku, które miejmy nadzieję jest już za nami, poważnie zmieniło wrażliwość cenową polskiego konsumenta. Taki okres najbardziej sprzyja dyskontom. Pozostali gracze, obok prezentowania swoich głównych walorów, muszą również pogłębić inwestycje w ceny - wskazuje na łamach Wiadomości Handlowych Krzysztof Waligórski, prezes sieci supermarketów Intermarché.

REKLAMA

Na dłuższą metę wojna cenowa jest jednak zdaniem Waligórskiego zbyt kosztowna. Jak czytamy w Wiadomościach Handlowych, sieci nie będą mogły sobie pozwolić na jej kontynuowanie. Prezes Intermarche podkreśla, że należy zachować niskie ceny, ale długotrwały sukces odniosą ci, którzy obok odpowiedniej strategii cenowej zbudują ofertę wykraczającą poza to, co może zaproponować dyskont.

  • narciarz 2014-02-05 18:36:11

    nie, to zimowy zjazd cenowy....

  • pamietam 2014-01-20 16:11:55

    Zdaniem Krzysztofa Waligórskiego, pełnomocnika zarządu Grupy Muszkieterów, rok 2013 będzie sprzyjał pogłębieniu zjawiska dzielenia swoich zakupów pomiędzy sieci dyskontowe i pozostałe, a granica pomiędzy dyskontem a supermarketem dalej będzie się zacierać, na skutek "jakościowego nastawienia" tych pierwszych. - Z punktu widzenia obrotów należy się spodziewać stabilizacji i utrzymania obrotów na poziomie średnich wyników uzyskanych w 2012 roku. Dochodzimy do dna spowolnienia i bardziej znaczących wzrostów należy spodziewać się na przełomie 2013 i 2014 roku - mówi Krzysztof Waligórski w rozmowie z portalem Franchising.pl.HALO CZY TU WZROSTY?

  • sympatyk 2014-01-20 16:08:55

    na droge torba i kij...

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA