Prezes Lewiatan Holding: Dyskonty kształtują rynek marek własnych

Autor: www.dlahandlu.pl 26 lipca 2011 07:33

Prezes Lewiatan Holding: Dyskonty kształtują rynek marek własnych

- Zjawisko tzw. skracającej się półki jest szczególnie widoczne jest w dyskontach. Coraz więcej towarów private label wprowadzają również zewnętrzne sieci super- i hipermarketów, a to w bezpośredni sposób wpływa na kształt polityki asortymentowej całego rynku - uważa Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding S.A.

- W początkowym etapie prac nad marką własną zakładaliśmy liczbę produktów na poziomie 150 indeksów, lecz dziś jest ich obecnie już około 250. Chcemy mieć ofertę dostosowaną do oczekiwań naszych klientów, tak aby w Lewiatanie można było nabyć podstawowe produkty w cenach zbliżonych do tych oferowanych przez dyskonty - mówi Wojciech Kruszewski.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan powstała w 1994 roku jako organizacja zrzeszająca kupców, prowadzących działalność handlową, zrzesza placówki handlowe na zasadzie franczyzy. Swoją politykę realizuje poprzez centralę - Lewiatan Holding S.A. z siedzibą we Włocławku oraz Spółki Regionalne, które na podstawie zawartych umów budują i koordynują sieć sklepów w określonych regionach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane