Prezes Lewiatana: Oferta dyskontów i hipermarketów jest zbliżona

Autor: portalspozywczy.pl/www.dlahandlu.pl 4 października 2011 20:31

- Dyskonty poszerzają asortyment, podczas gdy super- i hipermarkety na swoich półkach mają coraz więcej produktów marki własnej. Proces konwergencji będzie nadal postępował, to szansa dla producentów - powiedział podczas IV Forum Rynku Spożywczego i Handlu Wojciech Kruszewski, prezes Lewiatan Holding.

- Mniejsze i średnie zakłady produkcyjne właśnie w produkcji marki własnej mogą upatrywać swojej szansy, ponieważ udziały sprzedaży private label dynamicznie rosną.

Prezes Lewiatana wskazał również, gdzie sieci powinny oszczędności. - Optymalizacja dostawców i asortymentu, w tym ilości fejsów na półce oraz optymalizacja zapasów to znaczna redukcja kosztów. W dystrybucji powinny być wprowadzone minima logistyczne. Rozliczenia z hurtownikami powinny się odbywać drogą elektroniczną - dodał Wojciech Kruszewski.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane