REKLAMA
REKLAMA

Prezes Lidl Polska na VI FRSiH: Najważniejsze jest zaufanie klienta

www.portalspozywczy.pl 6 listopada 2013 16:05

- Mogę powiedzieć, że dziś słuchamy co klient ma do powiedzenia, rozmawiamy z nim i pytamy jakie produkty go interesują. Np. wina, które mieliśmy 10 lat temu w asortymencie nie dało się pić, a dziś jest już zupełnie inaczej. Posłuchaliśmy klienta, który wytknął nam błąd - powiedział Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska, podczas panelu zatytułowanego „Handel detaliczny i hurtowy w Polsce - możliwe scenariusze rozwoju rynku".

REKLAMA
Dziś mamy wina, których na pewno się nie powstydzimy. Nie powstydzi się ich też konsument stawiając je na swoim stole, bo to jest coś, co jest dobre jakościowo. Podałem przykład wina, ale w innych obszarach jest podobnie i to klienci będą nam wyznaczać drogę - dodał.
- Jesteśmy fetyszystami jakości, stawiamy na jakość i będziemy stawiali na nią stawiali - powiedział.
Podkreślał, że ważna jest także lojalność konsumenta.
- Lojalność to zaufanie, a zaufanie to lojalność i jeśli to przyjmiemy za punkt wyjścia, to wtedy dużo rzeczy łatwiej będzie zrealizować - zaznaczył prezes Lidl Polska.
- W Lidlu są tzw. tygodnie tematyczne (..) mamy np. tydzień włoski, hiszpański, grecki, czy francuski i sprzedajemy produkty sprowadzane stamtąd. A mówiąc o zaufaniu, to jeśli klient zobaczy, że te produkty naprawdę pochodzą z tamtego kraju, to będzie nam ufał.  I to jest kierunek, który będziemy kontynuować - dodał.
Forum Rynku Spożywczego i Handlu to największa konferencja skierowana do sektora spożywczego i handlowego w Polsce, odbywająca się 5 i 6 listopada 2013 roku w Warszawie, w hotelu Sheraton.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA