PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Prezes Makro: Polscy konsumenci są szczególnie wrażliwi na cenę

Autor: dlahandlu.pl 6 września 2013 11:57

Prezes Makro: Polscy konsumenci są szczególnie wrażliwi na cenę

Swoją pozycję w Polsce Makro będzie budowało w oparciu o silną markę i dobry zespół pracowników, który dobrze odpowiada na potrzeby klientów. Moją rolą jest umacnianie jednego jak i drugiego składnika naszego sukcesu. Będę się zatem skupiał na tym, aby moja drużyna zapewniła pełną ofertę dla naszych klientów, nie tylko w tradycyjnym ujęciu biznesu w halach cash&carry, ale także dostarczając towar do klientów, rozwijając franczyzowy koncept Odido, czy też doskonaląc ofertę dla sektora HoReCa - deklaruje David Boner, prezes Makro Polska.

REKLAMA

Jak Makro zamierza umacniać swoją pozycję w hurcie w Polsce?

Naszym strategicznym i jasno sprecyzowanym celem są nasi klienci. Przez pierwsze sześciu miesięcy mojej obecności w Polsce byłem bezpośrednio zaangażowany w osobiste spotkania z naszymi docelowymi odbiorcami, klientami hal Makro. Byłem na spotkaniach z Łodzi, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Warszawie, Szczecinie, Lublinie czy Radomiu. Ze wszystkich tych rozmów zarówno z klientami działu HoReCa jak i z handlu niezależnego wynika, że Makro ma bardzo silną i dobrze postrzeganą markę. To jest bezpośredni przekaz od klientów. Jeśli zastanawiam się nad innymi ważnymi źródłami sukcesu rynkowego firmy to niewątpliwie takim składnikiem jest dobry i mocny zespół pracowników Makro. Właśnie zakończyliśmy projekt, który badał zaangażowanie pracowników. Czekam na pełne wyniki tego badania, ale wiem, że kwestionariusz wypełniło ponad 80 proc. naszych pracowników. Oznacza to dla mnie, że pracownicy chcą wyrażać swoją opinię. Odgrywają oni fundamentalną rolę w kształtowaniu pozycji rynkowej firmy i jej sukcesie. Swoją pozycję Makro będzie więc budowało w oparciu o te czynniki: silną markę i dobry zespół pracowników, który dobrze odpowiada na potrzeby klientów. Moją rolą jest umacnianie jednego jak i drugiego składnika naszego sukcesu. Będę się zatem skupiał na tym, aby moja drużyna zapewniła pełną ofertę dla naszych klientów, nie tylko w tradycyjnym ujęciu biznesu w halach cash&carry, ale także dostarczając towar do klientów, rozwijając franczyzowy koncept Odido, czy też doskonaląc ofertę dla sektora HoReCa. Będę się skupiał na tym jasnym celu, a nie na tym co w tym czasie robi konkurencja. Nasz cel i plan jest jasny.

  • max 2013-09-17 23:50:46

    Ciekawe jak długo nad tym myślał.Bardzo jestem ciekawy kto go wybrał na pezesa skoro dopiero po kilkunastu latach pobytu firmy w Polsce doszedł do takiego wniosku.Każdy klient chce kupić tanio i sprzedać jak najdrożej.U was jest tak drogo jak w sklepach detalicznych.Jedyna różnica jest taka że w sklepie mogę kupić na sztuki a u was całe opakowania.Dziwię sie ludziom że was jeszcze nie puścili z torbami.Tragedia nie hurtownia

  • Handlowiec 2013-09-07 14:51:21

    Makro w ciągu 3-4 lat wyjdzie z Polski. To pewne jak podatki. Stracili siłę zakupową po oddaniu REAL-a do AUCHAN, a EUROCASH nie pozwoli na odzyskanie przez MAKRO ich pozycji sprzed pięciu, dziesięciu lat. Do tego dochodzi fatalna struktura kosztów i brak pomysłu na biznes.....

  • Kraków-Hala Bronowice 2013-09-06 22:26:01

    Witam. Hala Makro Bronowice - porażka !!! Puste półki jak za komuny. Ciągły brak najchodliwszego towaru ... Co ten prezes gada ??? Niech się przejedzie incognito to się zdziwi. A tu lada moment obok otwierają Auchana i ceny będą znacznie niższe niż w Makro i klientów też . Będę do Makro chodził jak do muzeum pooglądać tylko eksponaty.

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4565

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA