PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Prezes Mokate na FRSiH: Bardzo ważne jest dotarcie do młodych konsumentów

www.portalspozywczy.pl 17 października 2016 17:01

Prezes Mokate na FRSiH: Bardzo ważne jest dotarcie do młodych konsumentów Na zdj. Adam Mokrysz, prezes Mokate SA, fot. Żelazna Studio

Emocje są jednym ze sposobów budowana marki, ale nie tylko. W naszych produktach ważne są również racjonalne przesłanki. Jeśli któryś z producentów wdroży innowacje, to wygrywa – mówił Adam Mokrysz, Prezes Zarządu, Mokate SA, CEO, Grupa Mokate podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.



REKLAMA

– W branży kawy i herbaty jest tak, że w zależności od grupy docelowej i wieku zmieniają się preferencje. W naszym sektorze trudno zbudować przedsiębiorstwo „od zera”, ale zawsze są szanse, jeśli jest pomysł i zgrany zespół – mówił Adam Mokrysz, Prezes Zarządu, Mokate SA, CEO, Grupa Mokate podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.

Dodał, że dzięki emocjom w komunikacji marketingowej można się wyróżnić i zaistnieć – zwłaszcza, jeśli produkt jej konkurencyjny na rynku. – Najtrudniejszą rzeczą jest utrzymać przewagę konkurencyjną po 10 czy 20 latach. My staramy się wygrywać długofalowo – mówił.

– Tradycyjny sposób komunikacji stracił na znaczeniu. Duże kampanie marketingowe nie dają takich zwrotów na inwestycji jak w latach 90. W naszym obecnym budżecie reklamowym główne miejsce zajmuje internet. Tam jest nasz klient, poza tym internet to spójność i transparentność. Reklama w internecie to najtańsze dotarcie do naszych klientów. Jest kluczowa w naszym biznesie – wyjaśniał Adam Mokrysz.

Tłumaczył, że przede wszystkim w internecie jest młody konsument. – Wprowadzamy nowe produkty i edukujemy naszego konsumenta od najmłodszych lat. Chcemy z nim być w różnych etapach jego życia. To jest dla nas najważniejsze, więc inaczej niż kiedyś układamy kampanię reklamowe.

– Bardzo ważny jest dla nas głos pracowników, współpracowników i partnerów. Ważne jest dla nas to, co oni myślą o naszych produktach i smakach – od tego zaczynamy, ponieważ jest to klient wewnętrzny. W branży kawy i herbaty są to bardzo cenne informacje – mówił Adam Mokrysz.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6234

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA