REKLAMA
REKLAMA

Prezes OBST: Zły wizerunek segmentu private labels to poniekąd wina samych sieci

Autor: money.pl 15 września 2011 14:54

- Był okres, kiedy markety stawiały na bardzo niską cenę produktu, przy jednoczesnym atrakcyjnym wyeksponowaniu opakowań na półce sklepu. Tymczasem zachodnie dyskonty wyglądały jak półhurtownie: produkty w bardzo prostych opakowaniach jednostkowych były umieszczone w szarych kartonach na paletach. A w polskich sieciach dyskontowych produkty były kolorowe i bardzo ładne, niestety często kosztem jakości samego produktu - mówi w rozmowie z money.pl Robert Koszuta, prezes firmy OBST.

REKLAMA

Jak informuje money.pl zdaniem prezesa firmy Obst klient wybierając produkt ze sklepowej półki powinien przede wszystkim czytać informacje zawarte zazwyczaj z tyłu opakowania. Jego zdaniem najważniejszy jest skład surowcowy., który im krótszy i składający się z podstawowych, naturalnych składników, tym lepszy. - Następnie klient sam musi odpowiedzieć sobie na pytanie, ile chce za dany produkt zapłacić. Jeśli odpowiedź brzmi: jak najmniej, to przed nim stoi zadanie wyboru jak najlepszego produktu z bogatej oferty sklepowej - dodaje prezes OBST


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA