Prezes OMD: Udziały Tigera wzrosły od czasu wybuchu afery reklamowej

Autor: dlahandlu.pl 28 sierpnia 2017 14:32

Prezes OMD: Udziały Tigera wzrosły od czasu wybuchu afery reklamowej fot. CMR

Zgodnie z przewidywaniem udziały marki Tiger wzrosły na skutek afery z jej reklamą na Instagramie. Marce udało się odwrócić trend spadkowy z ostatnich paru miesięcy. Z tego płyną dwa wnioski - stara prawda PRowa jeszcze raz okazała się trafna: "Nieważne jak o tobie mówią byle nie przekręcali nazwiska". Po drugie: jeszcze raz składam serdeczne gratulacje prezesowi Krzysztofowi Pawińskiemu za szybką i adekwatną reakcję - komentuje Jakub Bierzyński, prezes OMD.

Jak wynika z danych sprzedaży napoju Tiger z Centrum Monitorowania Rynku z próby 400 sklepów niezależnych i działających we franczyzie o pow. do 300 mkw na dzień 27 sierpnia, można wysunąć wnioski, że afera reklamowa pomogła a nie zaszkodziła Tigerowi. Dane z 5,5 tys. sklepów sieciowych spłyną 31 sierpnia. Wtedy będzie można potwierdzić powyżej przedstawione trendy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • matka 2017-09-10 18:32:27

    Moim zdaniem dobrze, że z bojkotu nic nie wyszło u nas bez kilku produktów maspexu zawartość lodówki się nie licz[y :)

  • chaching 2017-09-08 17:40:02

    Od początku ten bojkot wydawał mi się durny i dobrze, że tak się skończył.

  • monik 2017-09-07 21:48:03

    To, że sprzedaż rośnie znaczy tylko jedno - ludzie wcale, a wcale nie wzieli tego do siebie. Potrzeba robić tyle szumu?

ZOBACZ WSZYSTKIE (13)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane