Prezes Piotra i Pawła: Co roku 200 nowych produktów marki własnej

Autor: portalspozywczy.pl 15 czerwca 2011 14:24

- Będziemy analizować, w które kategorie warto wejść z produktami typu private label. Głównym wyznacznikiem będą oczywiście oczekiwania konsumentów. Liczymy, że udziały marki własnej w naszej sprzedaży będą rosły, co najmniej 2 proc. rocznie - mówi w rozmowie z portalemspozywczym.pl Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł.

- Trudno powiedzieć w tej chwili, w jakich kategoriach, ale dużą uwagę przywiązujemy obecnie do produktów świeżych, to z racji naszej struktury sprzedaży kładącej nacisk na tą właśnie kategorię. I to właśnie w ramach tego asortymentu upatrujemy najwięcej szans dla takiej sieci, jak nasza przy pracy z marką własną - wyjaśnia Piotr Woś.

Jednocześnie zaznacza, że marka własna Piotra i Pawła jest bardziej "własna" niż produkty tego typu w innych sieciach handlowych. - Po pierwsze produkty są podpisane nazwą naszej sieci, a po drugie na opakowaniach nie ma podanej nazwy producenta. Tym samy całą odpowiedzialność za produkt bierzemy na siebie i w 100 proc. identyfikujemy się z produktem - tłumaczy prezes.

Według przedstawiciela sieci Piotr i Paweł moment, w którym firma wystartowała z marką własną był optymalny. - Dynamika wzrostu sprzedaży tych produktów jest dla nas naprawdę satysfakcjonująca. Obecnie udział w sprzedaży towarów pod marką własną w naszej sieci zbliża się do 1 proc., co biorąc pod uwagę liczbę produktów, a także fakt, że pojawiły się na naszych półkach ok. 7 miesięcy temu jest wynikiem dobrym - mówi Piotr Woś.

Czytaj więcej w artykule: Prezes sieci Piotr i Paweł: Udziały marki własnej w naszej sprzedaży będą rosły, co najmniej 2 proc. rocznie

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane