Prezes POHiD na FRSiH: Tradycyjna forma sprzedaży przechodzi do lamusa

www.portalspozywczy.pl 17 października 2016 12:59

Jako handel jesteśmy naturalnym łącznikiem pomiędzy producentem i klientem. Najbardziej namacalna jest bezpośrednia relacja i kontakt z konsumentem. Wzajemna edukacja i wymiana informacji. Bez informacji nie jesteśmy w stanie podążyć za oczekiwaniami  - mówiła na inauguracji Forum Rynku Spożywczego i Handlu Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.



Renata Juszkiewicz odniosła się do innowacji, które w ostatnich latach zostały wprowadzone dzięki działaniom handlu.

Jak przyznała w głównym stopniu koncentrują się one na bezpośredniej relacji z konsumentem i zdobywaniu cennych informacji, bez których sprzedaż nie jest możliwa. Wiąże się to z przeobrażeniami handlu.

- Do lamusa przechodzi tradycyjna forma sprzedaży. Dzisiaj mamy do czynienia z mnogością. Umacniają się wielokanałowe formy sprzedaży – multichannel, omnichannel - tłumaczyła Juszkiewicz.

- Musimy wiedzieć, czego chce konsument. Powinniśmy brać pod uwagę jego opinie w sprawie lifestyle, trybu życia, oczekiwań zdrowotnych. To wszystko wymaga wiedzy. Robimy szereg badań. Przekazujemy tę wiedzę dalej, po to właśnie żeby sprostać oczekiwaniom. To co chcemy sprzedać, musi być adekwatne do tego, czego chcą klienci - przyznała Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane