Prezes Quiza na FRSiH: Wizję stworzenia własnej marki zaproponowała nam Biedronka

www.portalspozywczy.pl 18 października 2016 08:42

– Czy w Polsce można stworzyć własną markę owoców produkowanych po drugiej stronie globu? Na podstawie marki Quiza chcemy udowodnić, że można stworzyć produkt, który bez jakichkolwiek kompleksów będzie konkurować na arenie światowej – mówił Bartosz Szatkowski, prezes zarządu Quiza Sp. z o.o.

W przypadku bananów Quiza to sieć handlowa była motorem powstania własnej marki. Jak wspominał podczas wystąpienia Szatkowski, zmianę strategii i wizję stworzenia własnej marki zaproponowała firmie Biedronka. Wprowadzenie własnej marki w Biedronce umożliwiło z kolei ekspansję zagraniczną. – Dzięki współpracy z dużymi sieciami handlowymi w Polsce otworzyły nam się drzwi na rynki zagraniczne. Jeżeli sieć handlowa jest zadowolona ze współpracy z rzetelnym dostawcą, umożliwia wejście również na inne rynki – tłumaczył prezes Quiza.

Zdaniem Szatkowskiego budowanie relacji z sieciami handlowymi wymaga czasu, a także spełnienia wielu kryteriów, w tym wysokiego poziomu realizacji, ciągłości dostaw, gwarancji jakości i świeżości, bezpieczeństwa produktu, elastyczności oraz lojalności. – Bezpieczeństwo produktu jest kluczowe we współpracy sieciami handlowymi. Jest to wymóg, który sieci handlowe narzucają każdemu dostawcy – podkreślił prezes Quiza.

Portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane