REKLAMA
REKLAMA

Prezes sieci Agap: dyskonty konkurują nie tylko marką własną

Autor: dlahandlu.pl 3 listopada 2010 10:16

Grzegorz Szymczak, prezes spółki Agap prowadzącej sieć sklepów spożywczych uważa, że w Gorzowie Wielkopolskim nasycenie powierzchnią handlową jest już zbyt duże. - Pokazuje to chociażby zorganizowany przez miasto przetarg na zakup działek pod hipermarkety - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl.

REKLAMA

- Nie ma chętnych na te działki, duże sieci widzą, że w mieście jest za dużo punktów handlowych. Wkrótce przybędzie kolejny - Kaufland. Lokalnym sieciom, takim jak Agap, coraz trudniej jest konkurować. Zwłaszcza , że dyskonty zmieniły swoją politykę i walczą o klienta nie tylko produktami marek własnych, ale coraz szerszym asortymentem produktów ze średniej i wyższej półki, które sprzedają po niższych cenach - wyjaśnia Grzegorz Szymczak.

- Tymczasem klienci robią coraz mniejsze zakupy. Liczymy na okres świąteczny - dodaje nasz rozmówca.

Średnia powierzchnia sklepów Agap to 300-350 mkw. Największy sklep liczy 985 mkw. Jest to placówka wzrocowa, z większym asortymentem.

Sklepy Agap zatrudniają około 200 pracowników.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA