PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Prezes sieci Aldik: Rynek jest trudny, nie wykluczamy akwizycji

Autor: dlahandlu.pl 8 maja 2015 13:06

Prezes sieci Aldik: Rynek jest trudny, nie wykluczamy akwizycji fot. Aldik

O planach rozwoju, źródłach przewagi konkurencyjnej oraz strategii cenowej rozmawiamy z prezesem sieci Aldik, Mindaugas Pilkauskas.

REKLAMA

Jakie są plany rozwoju sieci Aldik?
Rozwój terytorialny opieramy aktualnie na wzroście organicznym w czterech województwach: lubelskim, mazowieckim, podkarpackim i podlaskim. Koncentrujemy się na miejscowościach od 10.000 mieszkańców. Potencjalne lokalizacje powinny mieć salę sprzedaży od 350 do 1000 mkw. Chociaż rynek jest już mocno nasycony zakładamy, że dzięki otwarciom nowych sklepów uzyskamy min. 20 proc. wzrostu obrotu rocznie. W zależności od sytuacji na rynku i dostępności atrakcyjnych lokalizacji chcielibyśmy otwierać kilkanaście sklepów rocznie (własne i najem).

Wychodząc naprzeciw ciągle rosnącym wymaganiom konsumentów, do końca roku planujemy zmodernizować kolejne placówki sieci aldik. Mamy jeszcze kilka starszych lokalizacji, które wymagają odnowienia, aby mogły spełniać nasze standardy. Sklepy aldik po renowacji otrzymują nowoczesny wygląd i zmieniona kolorystykę. Wymianie ulegają m.in. lady tradycyjne, regały na produkty schładzane, zamrażarki, regały na produkty suche. W ladach tradycyjnych obok szerokiej gamy mięsa, wędlin, serów i ciast pojawia się grill, przetwory rybne i garmażerka. Przy wejściu do sklepu stoją regały prasowe a tuż obok lodówki na owoce i warzywa a także wyspa naszego straganu owocowo-warzywnego. Dzięki optymalizacji powierzchni w sklepach oraz dedykowanym strefom produktowym zakupy stają się jeszcze bardziej wygodne i komfortowe. Większa powierzchnia umożliwia lepszą ekspozycję poszczególnych kategorii i pokazanie atrakcyjnego, szerokiego asortymentu, w tym produktów non food, akcji promocyjnych i sezonowych

Gdzie Aldik upatruje źródeł przewagi konkurencyjnej?
Źródeł naszej przewagi konkurencyjnej jest kilka. Jednym z nich są doskonałe lokalizacje, głownie wewnątrz osiedli. Stoiska tradycyjne z wysoką jakością i różnorodnością asortymentową wędlin, mięsa, serów i ciast to kolejny nasz plus. Dalej możemy wymieniać: świeżość i stale podnoszoną jakość owoców i warzyw, szeroki wybór znanych marek przy zachowaniu konkurencyjnego poziomu cen, własną piekarnię i ciastkarnię oferujące wysokiej jakości produkty – w sklepach znacznie oddalonych od Lublina planujemy otwarcia przysklepowych piekarni (mamy aktualnie dwie) lub wprowadzenie pieców do odpieku tak, aby ta kategoria była nadal tym, co przyciąga klientów do naszego sklepu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA