PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Prezes sieci Piotr i Paweł: Optymistycznie patrzymy w przyszłość

Autor: dlahandlu.pl 2 listopada 2016 13:39

Prezes sieci Piotr i Paweł: Optymistycznie patrzymy w przyszłość Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł

O rozwoju sieci sklepów, strategii asortymentowej i otoczeniu konkurencyjnym rozmawiamy z Piotrem Wosiem, prezesem zarządu sieci Piotr i Paweł.

REKLAMA

Piotr i Paweł zapowiada na ten rok wzrost obrotów o około 7 proc. Dzięki jakim czynnikom planujecie Państwo osiągnąć takie wzrosty?
Podtrzymujemy nasze prognozy – zakładamy wzrost dynamiki obrotów na poziomie 7 proc. w 2016 roku i otwarcie łącznie 11 sklepów, z czego np. w aglomeracji warszawskiej przybędą nam trzy sklepy, w aglomeracji katowickiej - dwa a w aglomeracji trójmiejskiej będziemy dysponowali w sumie 15 supermarketami. 
Wzrostowi sprzedaży detalicznej towarzyszy również rozwój logistyki. W maju br. uruchomiliśmy w Ożarowie Mazowieckim nowy magazyn logistyczny o powierzchni 2,5 tys. mkw., obsługujący e-zakupy w aglomeracji warszawskiej. 1 października ruszyło z kolei nowe centrum dystrybucyjne pod Warszawą, o powierzchni 14 tys. mkw., obsługujące sklepy w centralnej i południowej Polsce. Magazyny wynajmujemy i inwestujemy tylko w ich wyposażenie. Na rozwój sieci niezmiennie wydajemy ok. 30 mln zł rocznie i taki poziom wydatków chcemy utrzymać w kolejnych latach, otwierając co najmniej 10 nowych sklepów rocznie. Mamy zapewnione środki na rozwój i optymistycznie patrzymy w przyszłość.

Jak będzie rozkładał się rozwój sieci w podziale na sklepy własne i franczyzowe?
W sieci Piotr i Paweł utrzymujemy poziom około 60 sklepów własnych. W tym roku liczba placówek franczyzowych przewyższyła liczbę sklepów własnych – we franczyzie działa ponad 70 podmiotów. I naturalne jest, że franczyza będzie rosła wraz z rozwojem sieci. Pozyskujemy kilkunastu franczyzobiorców rocznie, z reguły są to nasi długoletni pracownicy, którzy mają już określoną wizję współpracy z nami. Są wśród nich głównie przedsiębiorcy, którzy posiadają sklepy na własność. Wynika to z faktu, że mamy różne formuły prowadzenie biznesu, dostosowane do możliwości franczyzobiorców. Dzięki temu obecne zmiany na rynku pracy nie wpływają na nasze tempo rozwoju, tak jak to ma miejsce np. w przypadku sieci convenience, które mają coraz większy problem z pozyskaniem partnerów do współpracy.

  • gapcio 2016-11-02 20:05:18

    niepoprawny optymista

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA