Prezes Tesco: Konkurenci zareagowali na ceny w naszych sklepach

www.portalspozywczy.pl 9 czerwca 2014 12:51

Tesco w ostatnim czasie wprowadziło zmiany w swojej strategii, które zaowocowały między innymi wyraźnym postawieniem na świeże produkty. Jak zdradza w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska, ta strategia przynosi już pierwsze efekty.

- Postawienie na świeżość i jakość to logiczna konsekwencja zmiany strategii w ubiegłym roku, która polegała na doprowadzeniu naszych cen do cen wysoce konkurencyjnych, abyśmy mogli lepiej rywalizować cenowo. To się udało. Negatywny trend like-for-like zmieniliśmy na pozytywny, co jest zresztą szeroko komentowane - tłumaczy Tomaszewski.
Prezes Tesco zwraca uwagę na to, że ożywienie gospodarcze w Polsce zaczyna być widoczne w sektorze handlowym. - Powolutku kryzys zaczyna przechodzić. Oczywiście, cena nadal pozostanie jednym z najważniejszych czynników branych pod uwagę przy decyzjach zakupowych, ale z badań i z naszej wiedzy wynika, że równoważna z ceną jest jakość. To ważne, bo o ile ceny w Polsce nie mogą w tym momencie rosnąć, ze względu na bardzo dużą konkurencję wśród producentów i w handlu, to już o jakość produktu można powalczyć - mówi Tomaszewski.
Jak tłumaczy prezes sieci, konkurenci zareagowali na to, że Tesco trzyma ceny na niskim i stabilnym poziomie. - Sieci dyskontowe zaczęły inwestować w promocję. Handlowy świat odwrócił się do góry nogami - komentuje.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane