REKLAMA
REKLAMA

Prezes Tesco: W Polsce nie ma miejsca na rozwój projektu conveniecne od zera

www.portalspozywczy.pl 8 lipca 2013 21:46

Władze polskiego oddziału sieci Tesco są dość sceptycznie nastawione do inwestowania w koncept convenience. - Większość projektów convenience w Polsce jest w rękach funduszy inwestycyjnych. Mam wątpliwości, czy na tym trudnym rynku można znaleźć właściwą drogę, by działalność była odpowiednio zyskowna. To okaże się zapewne w przeciągu najbliższych lat - mówi Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.

REKLAMA

Można jednak podejrzewać, że jeżeli władze Tesco w Polsce zdecydują o wejściu w najmniejsze formaty, to stanie się to przez akwizycje niż rozwój projektu od podstaw.
- Gdyby jakakolwiek sieć rozważała wejście w format convenience, to raczej poprzez przejęcia niż rozwój organiczny. Na rozwój nowego projektu od zera nie ma już miejsca. Ciągle mam wiele wątpliwości z oceną rynku convenience w Polsce. Chciałbym mieć pewność, że ten model czy pasuje do prowadzonego biznesu Tesco w Polsce. Sieć małych sklepików oznacza bowiem stworzenie drugiej, równoległej logistyki, a to oznacza znaczne koszty. Podsumowując, nie sądzę aby w najbliższym czasie Tesco w Polsce uruchomiło projekt typu convenience - podsumowuje Ryszard Tomaszewski.
Sieć Tesco zarządza w Polsce siecią ok. 450 sklepów, od hipermarketu po supermarkety osiedlowe.

Czytaj również: Spółka zależna Tesco przejmuje 33 sklepy convenience 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA