Prezes ZM Henryk Kania: Aby sprzedawać w dyskontach, trzeba mieć mocno rozwinięty brand

Autor: portalspozywczy.pl 27 marca 2012 14:52

Dyskonty, zarówno w Polsce, jak i na Zachodzie sprzedają produkty liderów rynku. Ta strategia obejmuje przede wszystkim wyroby największych graczy pod markami własnymi sieci. Zatem, aby sprzedawać w dyskontach, trzeba mieć bardzo mocno rozwinięty brand - mówi Henryk Kania, prezes ZM Henryk Kania.

- W naszej produkcji zwiększał się będzie udział marek własnych, z uwagi na ekspansję w dyskontach. Jednak nie sądzę, aby doszło do sytuacji, kiedy będziemy produkować więcej wyrobów private label niż markowych - zaznacza Henryk Kania. - Brand będziemy rozwijać w sieciach dystrybucji, takich jak supermarkety, hipermarkety, bądź sklepy franczyzowe typu Delikatesy Centrum lub Polomarket. Markę własną chcemy sprzedawać w Lidlu i w Biedronce - wymienia.

 

 

Czytaj więcej: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane