Prezes ZM Henryk Kania: Dziś dyskonty wiodą prym w dziedzinie innowacyjności

www.portalspozywczy.pl 3 stycznia 2013 11:40

Nasi technolodzy spotykają się z przedstawicielami sieci handlowych i dyskontów w celu tworzenia wspólnych koncepcji bardzo często, nawet raz w tygodniu. Dziś dyskonty wiodą prym w dziedzinie innowacyjności. Biedronka i Lidl nadają ton, jeśli chodzi o nowoczesne rozwiązania - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Henryk Kania, prezes ZM Henryk Kania.

- Mamy nawet specjalną komórkę w firmie, wyspecjalizowaną w zakresie technologicznej współpracy z partnerami sieciowymi. W jej ramach nasi technolodzy spotykają się z przedstawicielami sieci handlowych i dyskontów w celu tworzenia wspólnych koncepcji. Operatorom zależy przede wszystkim na podnoszeniu jakości produktów, ale również wyszukiwaniu coraz lepszych opakowań, sposobów podania czy rozwiązań w zakresie gramatury. Stale analizujemy każdy etap procesu powstawania nowych produktów - dodaje Henryk Kania.

- Wraz z rozwojem sieci handlowych świadomość marek wędlin się zwiększa. Powoduje to jednak jednoczesny wzrost rozpoznawalności produktów private label, z którymi będziemy musieli konkurować. Chociażby w Lidlu w ogóle nie ma wędlin pod marką producenta. Niemniej, marka ZM Henryk Kania znajduje się w tej chwili wśród pięciu najlepiej rozpoznawalnych brandów wędlin w Polsce. Tymczasem nasze nakłady na reklamy nie są przecież kolosalne. Rozpoznawalność naszej marki jest w dużej mierze zasługą tego, że produkty ZM Henryk Kania są od dawna dostępne na półce samoobsługowej. Klient zdążył się z tym brandem opatrzyć. Dlatego zna go lepiej nawet od marek zakładów sprzedających kiedyś większe ilości produktów, ale w hurcie lub sklepach tradycyjnych - wyjaśnia prezes ZM Henryk Kania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane