Primavika startuje z nową kampanią telewizyjną

Autor: pr 18 września 2013 09:35

Firma Primavika - producent zdrowej i naturalnej żywności z okazji 15 lat istnienia firmy przygotował kampanię reklamową, która pojawi się na ekranach jesienią.

Jest to kampania sponsoringowa obejmująca billboardy sponsorskie Primaviki, które zobaczymy w największych i najistotniejszych kanałach telewizyjnych, miedzy innymi TVN, TVP1 i TVP2. Primavika będzie sponsorować znane i lubiane seriale, cieszące się najwyższą oglądalnością, między innymi takie jak Barwy Szczęścia oraz Czas Honoru. Billboardy sponsorskie emitowane będą w TV w październiku br.

Primavika to rodzinna firma, której misją jest promowanie zdrowego stylu życia i odżywiania.
W firmie produkowane są trzy linie produktów konwencjonalnych: dania obiadowe, pasty i pasztety do smarowania pieczywa, masła orzechowe, a także linie produktów EKOLOGICZNYCH z certyfikatem: dania obiadowe EKO, pasztety do smarowania pieczywa EKO, musztardy EKO, ketchupy EKO.
Kampanię przygotowała i zrealizowała wrocławska agencja Marketing & Pr Solution, natomiast zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Mediapol.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane