Prince Polo wspiera sprzedaż loterią

Autor: dlahandlu.pl 7 września 2015 11:29

Z początkiem września rusza promocja konsumencka marki Prince Polo, w której każdy sam wybiera nagrodę. Do zdobycia są bony do Empiku, Zalando i Media Markt, a także 30 000 zł. Jest to najnowsza kampania wizerunkowa „Prince Polo. Sam wiesz, co dobre” rozpoczęta w czerwcu.

Promocja będzie miała dwa etapy – loterię i konkurs. W loterii, która rozpoczyna jesienną promocję, każdy może zdobyć bony do sklepów i wybrać wymarzony sprzęt elektroniczny, modne ubrania, najnowsze książki czy muzykę. Natomiast w drugiej odsłonie akcji – w konkursie – można w każdym tygodniu wygrać 30 000 zł.

Aby wziąć udział w loterii należy w terminie od 7. września do 18. października kupić trzy dowolne wafelki Prince Polo, zarejestrować paragon na stronie www.princepolo.pl.
Co tydzień można wygrać 30 bonów do każdego ze sklepów: Empik, Media Markt i Zalando o wartości 250 zł.

Aby powalczyć w konkursie, należy w terminie od 19. października do 8. listopada w kreatywny sposób opisać na stronie www.princepolo.pl swoją wymarzoną nagrodę. Jury spośród wszystkich nadesłanych odpowiedzi w każdym tygodniu nagrodzi 1 osobę, która otrzyma 30 000 złotych. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie www.princepolo.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane