Prince Polo wystartowało z kampanią reklamową

Autor: dlahandlu.pl 22 kwietnia 2013 14:20

1 kwietnia 2013 r. pod hasłem „Każdy ma w sobie TOCOŚ, tak jak Prince Polo" rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Prince Polo.

Kampania ma charakter wizerunkowy, towarzyszy jej zmiana pozycjonowania marki Prince Polo, która kieruje się ku szerszej grupie konsumentów. Jest realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat oraz Discovery Channel) oraz wspierana innymi działaniami reklamowymi, prowadzonymi m.in. w kinach (sieci New Age Media oraz Multikino) i Internecie (youtube, tvn player).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane