PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Prince Polo ze wsparciem sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 21 października 2014 11:45

Firma Mondelez Polska S.A. rozpoczęła nową promocję marki Prince Polo. Akcja pod hasłem „Noś TOCOŚ" nawiązuje do zrealizowanej wiosną tego roku kampanii reklamowej „Wybierzmy polskie TOCOŚ", której głównym bohaterem był Islandczyk Gunnar.

REKLAMA

Osią jesiennej promocji marki Prince Polo jest konkurs na stworzenie najbardziej oryginalnych, osobistych „TOCOSIÓW", czyli cech, określeń i haseł, które wyróżniają uczestników zabawy. „Wiosną tego roku, w ogólnopolskim plebiscycie, miłośnicy Prince Polo, wybrali najbardziej pozytywną i wyjątkową cechę narodową Polaków: Gościożyczliwość.
W najnowszej kampanii zachęcamy do wymyślania zabawnych i oryginalnych cech, które wyróżniają każdego z nas - mówi Kamila Moniuszko, brand manager Prince Polo w Mondelez Polska S.A.

Główną platformą konkursową są: strona www.tocosie.pl oraz aplikacja na fanpage'u marki na Facebooku. Uczestnicy zgłaszają swoje pomysły w formie napisów na bluzy Prince Polo. W czasie sześciotygodniowej akcji, co tydzień, jury konkursu wybiera 1000 najbardziej kreatywnych haseł, a ich autorzy wygrywają bluzy z osobistym „TOCOSIEM". Nagrodami głównymi są wycieczki na Islandię dla sześciu osób, których projekty na stronie akcji i na FB, polubi w ciągu tygodnia najwięcej internautów. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest zakup sześciu wafelków Prince Polo. Promocja zakończy się 11 listopada br.

Akcja wspierana jest działaniami reklamowymi w internecie i punktach sprzedaży.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16533

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA