PRINCESSA sponsoruje programy TVN dla grupy docelowej

Autor: dlahandlu.pl 27 lutego 2012 14:25

Od połowy lutego marka PRINCESSA sponsoruje „Reguły gry" - nowy serial TVN 7 oraz „Czary mary Goka na wyjeździe" - najnowszy program znanego, brytyjskiego stylisty Goka Wana. Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki.

Konsumentki wafelków PRINCESSA interesują się modą, stylizacją, makijażem, lubią oglądać ciekawe seriale z ulubionymi aktorami.

„Reguły gry" to pierwsza serialowa produkcja TVN 7, która opisuje różnego typu relacje damsko-męskie widziane oczami świeżo zaręczonej pary, wieloletniego małżeństwa oraz wciąż szukającego swej drugiej połowy singla.
W programie „Czary mary Goka na wyjeździe" stylista udowadnia, że wszystkie kobiety mogą wyglądać olśniewająco.

W ramach działań sponsoringowych przed i po emisji obu programów emitowane będą 8-sekundowe spoty marki PRINCESSA. W internecie marka będzie obecna na platformie TVN Player.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane