Princessa w nowych opakowaniach

Autor: pr 27 października 2015 13:46

Princessa w nowych opakowaniach

Marka posiada charakterystyczny, impaktowy kolor niebieski, ale szukała dodatkowych elementów mogących odróżnić ją od konkurencji i wzmocnić więź z konsumentami.

Wybrano rozwiązanie, które ożywi i wzmocni przywiązanie konsumentów do Princessy. Pomysł opiera się na wpleceniu elementu konwersacji do designu, krok nawiązujący do światowych trendów, i wciąż unikatowy dla kategorii wafelków w Polsce. Dostrzegając wagę mediów społecznościowych, Logic Design szukał inspiracji w nieodłącznym atrybucie życia codziennego – smartphonie, który dziennie wyświetla nam setki wiadomości. W ten sposób powstał projekt z zabawnymi dymkami wypełnionymi hasłami, które aktywizują konsumentów, i zachęcają do interakcji.

„Uśmiechnij się”, „Chodźmy w tango”, „Co u ciebie?”, „Lubię cię” czy „Chrupnij” to przykłady wiadomości umieszczonych na opakowaniu, które mają sprowokować do rozmowy z Princessą lub w gronie znajomych.

Dzięki nowym, bardziej apetycznym kompozycjom, Logic Design podkreślił również intensywność i różnorodność smaków Princessy, dodając jeszcze więcej smakowitości do jej komunikacji. Logotyp, naśladujący kontur ust został poddany delikatnemu liftingowi. Usta stały się teraz jeszcze bardziej soczyste i dynamiczne, jakby to one niosły wiadomości w dymkach.

Od października 2015 cała gama Princessy (mleczna, orzechowa i kokosowa) jest dostępna w nowej odsłonie graficznej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane