Próchnik stawia na przejęcia w sektorze e-commerce

Property News 15 listopada 2016 16:47

Zarząd spółki Próchnik przyjął nowa strategie dotyczącą rozwoju internetowych kanałów sprzedaży, aby dotrzeć do nowych grup klientów.

Rozbudowa kanałów internetowych ma  polegać na przejęciu przez spółkę trzech operatorów sklepów internetowych i platformy e-commerce na kwotę około 6 mln zł.

 
Próchnik planuje dzięki temu osiągnąć przychody w kanale internetowym w wysokości ok. 20 milionów złotych w 2017 roku i ok. 30 milionów złotych w 2018 roku. Spółka zakłada, że w efekcie rozbudowy kanałów internetowych osiągnięty zostanie pozytywny efekt również w tradycyjnym obszarze sprzedaży.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane