REKLAMA
REKLAMA

Procter i Gamble zapłaci 963 tys. dolarów za wprowadzenie konsumentów w błąd w reklamie

Autor: press.pl 12 marca 2015 10:38

Koncern Procter & Gamble (P&G) został ukarany przez chińskiego regulatora rynku medialnego SHAIC za wprowadzającą klientów w błąd reklamę pasty do zębów Crest.

REKLAMA
Amerykański koncern musi zapłacić 6,03 mln juanów (963 tys. dol.). Jest to najwyższa w historii kara dla reklamodawcy orzeczona przez chińskie organa kontrolne. W uzasadnieniu decyzji regulator wskazał na komputerową ingerencję dotyczącą nienaturalnego wybielenia zębów znanej prezenterki występującej w reklamie. W wydanym wczoraj oświadczeniu producent pasty przeprosił za "brak precyzji" w prezentacji właściwości pasty w reklamie. Podkreślił również, że spot został wycofany z emisji w telewizji już w sierpniu ub.r.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA