REKLAMA
REKLAMA

Producenci piwa zwiększyli wydatki na reklamę o 30 proc.

Autor: wirtualnemedia.pl 9 lipca 2015 10:12

Producenci piwa zwiększyli wydatki na reklamę o 30 proc. Marka Lech miała najsilniejsze wspracie reklamowe, fot. Kompania Piwowarska

Z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl wynika, że producenci piwa w maju br. cennikowo wydali na reklamy swoich produktów w mediach tradycyjnych (poza internetem) 93,2 mln zł. Było to 28,3 proc. więcej niż w maju ub.r.

REKLAMA

Browary w skali roku zwiększyły wydatki na reklamy w telewizjach, magazynach i na outdoorze, a zredukowały je znacznie w radiu, gazetach i kinach. Telewizje na reklamach piwa zarobiły 34,9 proc. więcej w porównaniu z rokiem ub. - 77,5 mln zł. Wpływy magazynów z ich reklam wzrosły o 34,6 proc. do 1,3 mln zł, zaś firm outdoorowych - o 23,8 proc. do 12,8 mln zł.

W maju br. najmocniej reklamowaną marką piwną był Lech (produkowany przez Kompanię Piwowarską). Budżet  tego brandu w tradycyjnych mediach kosztowała 12,9 mln zł – 19,1 proc. więcej niż rok temu - podają wirtualnemedia.pl

Drugą intensywnie wspieraną marką piwną było Tyskie, także należące do Kompanii Piwowarskiej. Trzecim najsilniej reklamowanym piwem był Żywiec (produkowany przez Grupę Żywiec).
W gronie najmocniej promowanych w maju br. marek piwnych znalazły się też Warka i Desperados produkowane przez Grupę Żywiec.

Więcej na wirtualnemedia.pl.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA