Producenci słodyczy chcą mieć większy wpływ na sprzedaż w sieciach handlowych

www.portalspozywczy.pl 15 października 2015 14:16

ZPC Bałtyk i Bomilla w sierpniu br. powołały do życia specjalną strukturę terenową menedżerów regionalnych do opieki nad sieciami handlowymi. Gdańsko-włocławska słodyczowa grupa chce mieć jak największy wpływ na to, jak sprzedawane są jej wyroby w kanale nowoczesnym oraz cash & carry.

- Do tej pory handlując z dużymi sieciami ustalaliśmy cenę, sprzedawaliśmy, a potem był swego rodzaju "spokój" aż do momentu, w którym trzeba było uzgodnić kolejny kontrakt. Moja filozofia jest jednak inna. Potrzebujemy struktury terenowej, osób, które nie będą odpowiedzialne za kontakty z centralą sieci, lecz za pracę na poziomie hali, sklepu, czy wręcz kierownika stoiska słodyczowego - tłumaczy w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Konrad Mickiewicz, prezes ZPC Bałtyk.

Do obowiązków osób odpowiedzialnych za opiekę nad sieciami handlowymi należy m.in. sprawdzanie, czy ekspozycja produktów Bomilli i Bałtyku jest poprawna, uzgadnianie promocji regionalnych, czy pomoc w związku z wyprzedażami. Menedżerowie regionalni zajmą się również wszystkimi zdarzeniami losowymi, z którymi można poradzić sobie na poziomie sklepu czy hali.

portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane