REKLAMA
REKLAMA

Producenci walczą z markami własnymi sieci powiększając opakowania

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 14 października 2011 09:11

Markowi producenci coraz chętniej powiększają swoje produkty. Tak chcą odeprzeć atak tanich marek własnych, wprowadzanych przez sieci handlowe - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

REKLAMA

Producencie nie chcą obniżać cen, bo to negatywnie wpływa na ich renomę. Dlatego zaczęli stosować inną taktykę - powiększają opakowania swoich produktów, oferując korzystniejszą relację ceny do pojemności.

Opakowania ekonomiczne coraz częściej pojawiają się w przypadku artykułów spożywczych. O tym, że ta taktyka się sprawdza, mówią same sieci handlowe, które je sprzedają. - Kiedy w sierpniu oferowaliśmy dwie zgrzewki wody mineralnej, czyli łącznie 12 półtoralitrowych butelek w cenie 17 złotych, opakowania znikały z półek średnio co 20 sekund - mówi w rozmowie z "DzGP" Michał Sikora z Tesco Polska.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA