REKLAMA
REKLAMA

Producenci żywności chcą wprowadzić ograniczenia w reklamie żywności kierowanej do dzieci

Autor: Newseria 27 stycznia 2014 09:34

- Dzięki wprowadzonym ograniczeniom dzieci poniżej 12. roku życia będą miały znacznie mniejszą styczność z reklamami produktów, które w nadmiarze mogą przyczyniać się do nadwagi i otyłości - mówi Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności.

REKLAMA


- Na początku roku złożyliśmy do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji projekt samoregulacji dotyczącej reklamy skierowanej do dzieci do lat 12, który bardzo szczegółowo określa, jakie produkty, w jakich warunkach mogą być reklamowane dla tej grupy docelowej. W całej Unii Europejskiej dzieci uważa się za grupę wrażliwą, nie w pełni świadomą podejmowanych decyzji, które mogą mieć realny wpływ na ich zdrowie i kondycję - mówi w rozmowie z Newseria Biznes Andrzej Gantner.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA