Producent alkoholi i Uber ze wspólną akcją

Autor: pr/dlahandlu.pl 18 grudnia 2015 10:01

Organizowana przez Diageo już od 5 lat kampania „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie.” zyskała nową odsłonę. W jej ramach Diageo oraz Uber przygotowały w tym roku specjalną akcję, udostępniając osobom kupującym alkohol 40 000 kuponów, o wartości 30 zł każdy, na bezpieczne powroty do domu.

- Bezpieczeństwo jest jednym z głównych priorytetów Ubera – na całym świecie angażujemy się w kampanie mające na celu edukację w zakresie bezpiecznego prowadzenia auta. Okres Świąt, który obfituje w spotkania towarzyskie, wydaje się być szczególnie ważnym momentem dla tego typu akcji. Dzięki współpracy z Diageo, Polacy będą mogli bezpłatnie wrócić do domu, za pomocą jednego kliknięcia w aplikację, w wygodny i bezpieczny sposób - mówi Ilona Grzywińska, rzecznik prasowy Uber Polska.

Od 2011 r. w ramach kampanii zbierane są również podpisy pod deklaracją „Prowadzę. Nie piję”, która jest wyrazem jednej z 4 zasad odpowiedzialnego picia promowanych przez firmę Diageo. Do tej pory deklaracje podpisało ponad 76 tys. osób.

Na czym polega akcja? Za zakup produktów marki Diageo: whisky Johnnie Walker Black Label lub wódki Smirnoff Black lub whisky Singleton lub likieru Baileys lub rumu Captain Morgan za min. 150 zł w jednym z wybranych specjalistycznych sklepów z alkoholem, klient otrzyma o kupon o wartości 30 zł dla nowych użytkowników aplikacji Uber. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane