REKLAMA
REKLAMA

Producent lodów i mrożonek zmienia wizerunek

Autor: pr/dlahandlu.pl 1 czerwca 2015 10:12

Producent lodów i mrożonek zmienia wizerunek Fot. Anita

Jeden z największych producentów lodów i mrożonek w Polsce, frma Anita, zdecydowała się na lifting swojego wizerunku. Zmianie poddany został logotyp oraz opakowania.

REKLAMA

Firma „Anita”, będąca jednym z największych w Polsce producentów lodów i mrożonek, zdecydowała się na odświeżenie swojego wizerunku, a tym samym znanego od ponad 20 lat logotypu. Zmianie uległ zarówno charakterystyczny dla „Anity” znak graficzny, jak również kolorystyka. Liftingowi poddano także opakowania zarówno lodów, jak i mrożonek. Pierwsze produkty w nowej odsłonie graficznej mają pojawić się w sklepach już tego lata - zapowiada producent.

- To pierwsza tak duża zmiana w naszej identyfikacji od ponad 20 lat. Jest ona podyktowana dynamicznym rozwojem firmy, zarówno na polskim, jak i na kilku zagranicznych rynkach. Jest także konsekwencją strategii budowania naszej marki, która ma kojarzyć się odbiorcom ze świeżością smaków - mówi Grzegorz Mordalski, właściciel firmy „Anita”.

Tę świeżość w nowej identyfikacji firma podkreśla nie tylko mocno nasyconą kolorystką i prostą typografią, ale także charakterystycznym zielonym listkiem, jaki pojawia się w nowym znaku graficznym. - To niewielki szczegół, ale bardzo ważny dla tego, jak chcemy, aby nasze produkty były odbierane. W ten sposób chcemy mocno zasygnalizować, że zrobione są one z naturalnych produktów i powstają wyłącznie ze świeżych, polskich owoców - uzasadnia Mordalski.

Zmianie ulega nie tylko logotyp, lecz także opakowania wszystkich produktów „Anity”. Te - jak zapowiada producent - wprowadzane na rynek będą stopniowo od czerwca. - Odświeżenie wizerunku opakowań obejmie wszystkie produkty, zarówno z oferty lodów, jak i mrożonek. Zmianie ulegnie kolorystyka oraz wygląd etykiet. Nowością będą błyszczące kartonikowe opakowania z wyraźnie tłoczonymi owocami - mówi właściciel firmy „Anita”.

Rebrandingowi towarzyszyć będą także zmiany na stronie internetowej producenta, na której kluczową rolę będą odgrywały produkty „Anity”.

P.P.Ch i P.R.-S. „Anita” Grzegorz Mordalski to producent lodów i mrożonek, działający na polskim rynku od 22 lat. W swojej ofercie „Anita” posiada zarówno lody (m.in. Różki, lody na patyku, sorbety, lody familijne, lody w kubkach), jak również mrożonki (m.in. pyzy, pierogi, uszka). Produkty „Anity” na rynku dostępne są zarówno pod marką własną firmy, jak również pod markami znanych sieci m.in. Biedronka, Carrefour, Netto, Kaufland, Tesco, Aldi, Intermarche, Lewiatan i innych. Zakład produkcyjny oraz mroźnia „Anity” mieści się Działoszynie.

 

 

 

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA