REKLAMA
REKLAMA

Producent przetworów warzywnych stawia na merchandising w sieciach handlowych

Autor: dlahandlu.pl 26 maja 2011 11:34

Agencja Partner ASM sfinalizowała przejmowanie obsługi firmy Rolnik w zakresie merchandisingu. Firma zajmie się prowadzeniem działań dla Rolnika w punktach handlu nowoczesnego, w całej Polsce, w sumie w ponad 120 halach należących do 6 sieci handlowych: Tesco, Real, Makro, Selgros, Auchan, E.Leclerc.

REKLAMA
Agencja zajmie się pełną obsługą z zakresu merchandisingu, m.in. wzmacnianiem potencjału półkowego, zwiększaniem dystrybucji produktów marki Rolnik, dbaniem o wygląd ekspozycji klienta i dostępność produktów na półce, negocjowaniem ekspozycji dodatkowych i dystrybucją materiałów POS itp.

Rolnik to firma specjalizująca się w produkcji przetworów warzywnych wszelkiego typu.

Agencja Partner ASM oferuje usługi merchandisingu, promocji sprzedaży, leasingu pracowniczego, outsourcing sił sprzedaży, dystrybucji materiałów POS, merchandisingu mobilnego, monitoringu cen, jak również wsparcia w procesie wprowadzania nowych produktów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA