Producent przypraw Carum chce wejść do większych sieci handlowych

www.portalspozywczy.pl 30 stycznia 2015 14:13

- Popyt na przyprawy powinien umiarkowanie rosnąć, szczególnie na nowe jeszcze nie znane w Polsce przyprawy różnych kuchni egzotycznych z dalekiego wschodu czy Ameryki łacińskiej. Zakładamy również wolniejszy lecz rosnący popyt na tradycyjne przyprawy znane od dawna takich jak majeranek czy pieprz - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Zbigniew Mariański, współwłaściciel firmy Carum.

Największym wyzwaniem firmy Carum na 2015 r. jest wejście z produktami do większych dystrybutorów i sieci handlowych. Obecnie produkty tej firmy można jedynie spotkać w mniejszych sklepach i w lokalnych sieciach marketów. Spółka zamierza nawiązać współprace z nowymi dystrybutorami i zwiększyć zasięg swoich produktów. Do końca przyszłego roku planuje aktywną współpracę z co najmniej dwoma dużymi sieciami handlowymi.

- Rok 2014 r. był dla nas rokiem wprowadzania nowych opakowań na obecny asortyment, a także reorganizacji spowodowanej nową linią technologiczną. Odnotowaliśmy 10 proc. wzrost przychodów w stosunku do 2013 r. Oczekujemy, iż w 2015 r. wzrost przychodów wyniesie ok. 20 proc. r/r ze względu na wprowadzenie nowych produktów do asortymentu oraz aktywizacji działań sprzedażowych i pozyskanie nowych dystrybutorów. Zysk w 2014 r. w stosunku do 2013 r. pozostał na podobnym poziomie - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane