Producent Sidoluxu przeprowadzi wśród klientów akcję edukacyjno-informacyjną

Autor: dlahandlu.pl 14 lutego 2011 10:39

Firma Lakma, producent chemii gospodarczej, planuje wiosną tego roku przeprowadzić wśród klientów akcję edukacyjno-informacyjną.

W jej ramach od kwietnia do każdej butelki środka do nabłyszczania podłóg Sidolux będzie dodawana specjalna książeczka edukacyjna, zawierająca instrukcję jak prawidłowo korzystać z nabłyszczaczy. Dołączona będzie także butelka Cleanluxu o pojemności 250 ml - środka do zmywania powłok nabłyszczonych. Dzięki temu klienci będą mogli od razu przetestować zaprezentowane w książeczce sposoby oraz dowiedzieć się więcej na temat samych produktów oraz ich właściwości.

Akcja będzie trwała do końca maja.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10870

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane