Producent Sidoluxu przeprowadzi wśród klientów akcję edukacyjno-informacyjną

Autor: dlahandlu.pl 14 lutego 2011 10:39

Firma Lakma, producent chemii gospodarczej, planuje wiosną tego roku przeprowadzić wśród klientów akcję edukacyjno-informacyjną.

W jej ramach od kwietnia do każdej butelki środka do nabłyszczania podłóg Sidolux będzie dodawana specjalna książeczka edukacyjna, zawierająca instrukcję jak prawidłowo korzystać z nabłyszczaczy. Dołączona będzie także butelka Cleanluxu o pojemności 250 ml - środka do zmywania powłok nabłyszczonych. Dzięki temu klienci będą mogli od razu przetestować zaprezentowane w książeczce sposoby oraz dowiedzieć się więcej na temat samych produktów oraz ich właściwości.

Akcja będzie trwała do końca maja.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane