PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Produkty Gerber w nowej szacie graficznej

Autor: Marketing przy Kawie 4 lipca 2012 13:54

Produkty Gerber w nowej szacie graficznej

Marka Gerber przeprowadziła relaunch całej linii słoików oraz soków. Stworzono nowy graficzny nośnik marki, który zastąpił dotychczasowy niebieski trójkąt, tzw. brand-roof, oraz zintegrowano logotyp Nestlé przy logotypie marki Gerber.

REKLAMA

Działania objęły także rewitalizację marki; koncept identyfikacji wizualnej nawiązuje obecnie do natury. Odświeżone etykiety przedstawiają nieprzetworzone produkty składowe posiłków, leżące w wiklinowych koszach umieszczonych na trawie.

 

Łącznie relaunch objął 99 produktów z serii Naturality oraz 18 z serii Kuchnia Polska. Dodatkowo stworzono 3 nowe projekty dla linii produktów sosów dla dzieci po 1. roku życia - DoReMi.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15555

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA