Produkty Gzella wchodzą na półki Netto

Autor: dlahandlu.pl 31 maja 2017 11:05

Firma Gzella poszerza swoją sieć dystrybucji o obecne w całym kraju sklepy Netto.

Nawiązanie współpracy z duńskim koncernem Netto to jeden z etapów strategii firmy Gzella, która sukcesywnie poszerza dostępność swoich wyrobów przez nowe kanały dystrybucji. Obecnie w stałym asortymencie sieci Netto znajdziemy 8 produktów firmy Gzella.

- Tylko dzięki dynamicznemu rozwojowi sieciowego kanału dystrybucji jesteśmy w stanie dotrzeć do klientów na terenie całej Polski. Współpraca z siecią Netto zdecydowanie zwiększy dostępność naszych wysokojakościowych wędlin i mięs, szczególnie ze względu na bardzo atrakcyjne lokalizacje punktów sprzedaży. Podążając za aktualnymi trendami konsumenckimi, musimy być obecni w marketach, które wybierane są głównie ze względu na oszczędność czasu i kompleksowość zakupów – mówi Karolina Kawczyńska, Dyrektor marketingu w firmie Gzella.

 Klienci poszukujący wędlin z Borów Tucholskich w sieci Netto mogą wybrać aktualnie Kaszankę Meksykańska, Kiełbasę z Czosnkiem Niedźwiedzim, Pasztetową z Borowikami, Pasztetową Lux, Serdelkę z Borów, Kindziuk dojrzewający w plastrach, bezglutenową Szynkę od Dawien Dawna mini, a także obecnie flagowy produkt firmy – Kiszkę Ziemniaczaną wyprodukowaną z polskich ziemniaków, mięsa i boczku wieprzowego.

                                                                                                                      

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10715

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane