PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Produkty Klasztorne wchodzą na NewConnect

Autor: dlahandlu.pl 16 grudnia 2013 14:51

Produkty Klasztorne wchodzą na NewConnect

Spółka Produkty Klasztorne zadebiutuje w środę na rynku NewConnect - podała GPW w komunikacie.

Podstawową działalnością spółki jest sprzedaż produktów spożywczych pod własną marką "Produkty Klasztorne". Spółka działa w branży spożywczej od 2007 r. Marka „Produkt Klasztorny" dostępna jest m.in. w ogólnopolskich sieciach delikatesów Piotr i Paweł, Organic Farma Zdrowia.

W tej chwili firma współpracuje z ponad dwudziestoma mikroprzedsiębiorcami, którzy tradycyjnymi metodami produkują między innymi nabiał i wędliny, które potem trafiają do sieci delikatesów i sklepów, np. w Łodzi, Warszawie, Poznaniu czy Krakowie. W tej chwili produkowanych jest około 150 produktów.
W zeszłym roku przychody spółki przekroczyły 3,3 mln zł. W ciągu pięciu lat spółka chce osiągać 15-20 mln zł przychodu rocznie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Smakosz 2013-12-17 13:06:46

    Pytanie. Czy nazwa "produkty klasztorne" ma coś wspólnego z tradycją kuchni klasztornych? czy to na bazie jakiś receptur z klasztorów jest robione?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11396

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane