REKLAMA
REKLAMA

Produkty Klasztorne zadebiutują na New Connect

Autor: Puls Biznesu 16 maja 2013 12:04

Produkty Klasztorne zadebiutują na New Connect

Firma Produkty Klasztorne, sygnowana przez klasztor cystersów, potrzebuje pieniędzy na rozbudowę firmy. Chce je zebrać z giełdy NewConnect. Debiutu możemy się spodziewać w trzecim kwartale tego roku. W ciągu pięciu lat spółka chce osiągać 15-20 mln zł przychodu rocznie.

REKLAMA
W tej chwili firma współpracuje z ponad dwudziestoma mikroprzedsiębiorcami, którzy tradycyjnymi metodami produkują między innymi nabiał i wędliny, które potem trafiają do sieci delikatesów i sklepów, np. w Łodzi, Warszawie, Poznaniu czy Krakowie. W tej chwili produkowanych jest około 150 produktów.

W zeszłym roku przychody spółki przekroczyły 3,3 mln zł, a strata netto wyniosła 0,5 mln. Przyczyny strat prezes firmy upatruje w skutkach restrukturyzacji i upadku sieci Bomi, co spowodowało zmniejszenie liczby miejsc sprzedaży cysterskich produktów.

 

 

  • konsument 2013-05-18 22:05:19

    Płacą grosze tym producentom a na sklepach ceny z kosmosu to Polski biznes.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA