PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Produkty Kotliński Specjał w nowej szacie graficznej

Autor: pr 28 czerwca 2016 16:45

Produkty Kotliński Specjał w nowej szacie graficznej Fot. mat.pras.

Marka Kotliński Specjał, należąca do ZPOW Kotlin, zmienia logo i opakowania wszystkich swoich produktów oraz rozszerza portfolio o ofertę przetworów warzywnych poza pomidorowych.

W połowie czerwca premierę rynkową mają tradycyjne kotlińskie ketchupy (łagodne i pikantne, z linii podstawowej) w butelkach i słoikach o różnej gramaturze oraz przecier pomidorowy. Pozostałe produkty będą miały swoje premiery rynkowe do września b.r. i będą dostępne na terenie całego kraju w kanałach tradycyjnym i nowoczesnym (sieciach Auchan, Kaufland, Intermarche, Dino).

Wyróżnialne logo, nawiązujące do kotlińskiej wsi, natury i polskich, tradycyjnych źródeł smaku oraz przejrzysta szata graficzna opakowań, wzmacniająca apetyczność świeżych warzyw prosto z wielkopolskich upraw, wyróżniają produkty na tle konkurencji i w znacznie większym niż dotychczas stopniu akcentują smak i pochodzenie produktów. Poszczególne kategorie produktowe zyskają również silne rozróżnienie kolorystyczne.

Nowy wizerunek marki odpowiada na obecne trendy konsumenckie i podkreśla to, czego poszukują współcześni klienci na sklepowych półkach – zdrowych produktów wysokiej jakości do uniwersalnych zastosowań i o wyjątkowym smaku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane