Produkty marki własnej Lidla dobrze ocenione przez UOKiK

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 24 stycznia 2012 09:43

Najnowszy raport Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcji Handlowej "Produkty żywnościowe oferowane pod własną marką sieci handlowych; kontrole przeprowadzone przez Inspekcję Handlową w roku 2011" pokazuje, że jakość żywności oferowanej pod własną marką znacznie się poprawiła. Na tle badanych sklepów sieciowych obecnych w Polsce wyróżnia się Lidl - na 351 skontrolowanych próbek tylko w 18 inspektorzy znaleźli nieprawidłowości.

W poszczególnych kategoriach wyróżnić można oliwę z oliwek - w żadnej ze skontrolowanych kilkudziesięciu próbek pochodzących ze sklepów Lidl nie stwierdzono nieprawidłowości. Lidl stawia też na najwyższą jakość produktów rybnych - coraz większy procent asortymentu posiada ekologiczne certyfikaty międzynarodowej organizacji Marine Stewardship Council. Oprócz tego każdy produkt rybny jest oznakowany zgodnie
z obowiązującymi normami - zaopatrzony w łacińską nazwę gatunku oraz obszar połowu FAO.
Atutem w kategorii marek własnych sieci Lidl są też mięsa i wędliny oferowane m.in. pod marką Pikok - badania inspektorów Inspekcji Handlowej wykazały, że w Lidlu 94 proc. na 80 przebadanych próbek było bez zarzutów.

W pozostałych kategoriach w tym - mleka i przetworów mlecznych, miodów, czy też napojów bezalkoholowych, soków i wód - na kilkadziesiąt przebadanych w skali roku próbek produktów nieprawidłowości znalazły się tylko w najwyżej kilku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane