Produkty Orico w nowej szacie graficznej

Autor: dlahandlu.pl 18 sierpnia 2010 12:26

W związku z rosnącą popularnością produktów sojowych marka Orico postanowiła wzmocnić pozycjonowanie marki. Produkty Orico oferowane są w nowych, odświeżonych opakowaniach.

Nowa szata graficzna Orico jest spójna i ułatwia identyfikację wszystkich produktów za pomocą wspólnych barw i grafiki. Zawiera też wiele przydatnych informacji o soi, jej produktach i sposobach wykorzystania. Dodatkową zaletą wszystkich produktów Orico jest brak glutaminianu sodu.

Wysoka jakość oferowanych produktów stanowi odzwierciedlenie hasła przewodniego kampanii - „Zdrowie jest smaczne".

Dwie pierwsze linie dostępne od sierpnia na rynku w nowej odsłonie to dania obiadowe i napoje sojowe. Nową szatę zyskały również napoje sojowe - naturalny i waniliowy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane