Produkty vintage w ofercie Biedronki - chrupki Chio, Pepsi Cola i piwo Okocim

Autor: www.dlahandlu.pl 22 czerwca 2015 10:31

W ramach obchodów 20-lecia działalności, sieć Biedronka wprowadzi do oferty produkty vintage, nawiązujące do asortymentu sprzed lat. Będą to chipsy i chrupki Chio, napój Pepsi Cola oraz piwo Okocim – wszystkie w opakowaniach z przeszłości.

Nowa oferta zawiera artykuły, które nie są już dostępne na rynku, a ich  opakowania nawiązują do dawnych lat.

Pierwsze trzy artykuły z oferty vintage pojawią się we wszystkich sklepach 25 czerwca, a kolejne będą sukcesywnie wprowadzane w następnych tygodniach. W asortymencie pojawi się 20 produktów, zarówno ogólnospożywczych, jak i chemicznych – m.in. chipsy, piwo, napoje gazowane, słodycze, gumy do żucia, kosmetyki.

Przypomnijmy, pierwszy sklep sieci Biedronka został otwarty 4 kwietnia 1995 r. w Poznaniu przy ul. Newtona. Dzięki równomiernemu rozwojowi obecnie sieć liczy już ponad 2600 placówek w ponad 1000 miejscowości i 15 centrów dystrybucyjnych na terenie całego kraju.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane