Produkty z logiem "Wyłącznie w Biedronce" pomogą sieci zrealizować wyższe marże

www.portalspozywczy.pl 19 maja 2015 09:12

W sklepach sieci Biedronka systematycznie rośnie liczba produktów oznaczonych znakami "Wyłącznie w Biedronce" i "Specjalnie dla Biedronki" - wynika z danych zebranych przez portalspozywczy.pl. Dzięki tego typu produktom na wyłączność operator chce mocno odróżnić od konkurencji, pokazać klientowi wyjątkowość swojej oferty, ale także zrealizować wyższe marże.

Obecnie produktów sprzedawanych ze znakiem „Wyłącznie w Biedronce” i „Specjalnie dla Biedronki” jest w sklepach przynajmniej kilkanaście, ich liczba w poszczególnych placówkach mocno się różni. Wśród kilkunastu pozycji są m.in. sery, dania gotowe, czy desery. Produkty na wyłączność z logo sieci, to kolejny etap walki o przyciągnięcie i utrzymanie klienta przez firmy handlowe w Polsce. Dystrybutorzy chcą pokazać, że mają nie tylko niskie ceny i promocje, ale coś czego nie ma konkurencja, że warto po te produkty do ich sklepów wracać.

Pierwsze wyroby sygnowane wspomnianymi znakami trafiły do sklepów sieci jesienią ubiegłego roku. Znaczny wzrost ich liczby nastąpił w ostatnich tygodniach, wraz z kolejnymi akcjami tematycznymi (m.in. produktami z Francji). Należy dodać, że są to produkty, które raczej nie będą gościć na stałe w ofercie sklepów sieci, a raczej będą się pojawiać w nich cyklicznie, rotując z innego tego typu wyrobami. Można się spodziewać, że produkty na wyłączność - które mają na celu podkreślać wyjątkowość oferty danej sieci - będą wchodzić na stałe do oferty poszczególnych operatorów handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane