REKLAMA
REKLAMA

Produkty z logo sieci stanowią 14 proc. koszyka zakupów Polaków

Autor: Metro 27 czerwca 2011 09:10

Według danych firmy Nielsen produkty z logo sieciówki stanowią ok. 14 proc. koszyka zakupów Polaków, o 2 proc. więcej niż w 2007 r. (średnia unijna to 15 proc., a w Szwajcarii czy Wielkiej Brytanii nawet 50 proc.). Do tańszych zastępników przekonaliśmy się dzięki kryzysowi - aż 60 proc. Europejczyków przyznało, że kiedy gospodarka wyhamowała, zaczęli częściej kupować tanie produkty - podało Metro.

REKLAMA

Jednka, 90 proc. Europejczyków deklaruje, że kiedy nadejdą lepsze czasy, z nich nie zrezygnuje.

Jak podaje Metro, zaledwie co czwarty Polak wierzy, że tańszy towar może dorównać jakością oryginałowi


Plany uruchomienia własnej marki ogłosił właśnie Ruch, który w swoich kioskach z logo Ruch Cafe będzie sprzedawać m.in. gorącą kawę. Kilka tysięcy produktów pod własnym logo sprzedają już Carrefour i Tesco, takich towarów przybywa też rosnących w siłę dyskontach, typu Biedronka i Lidl. ażDla sieci handlowych produkują najbardziej znane firmy spożywcze, m.in. Bonduelle, Dan Cake, Food Care, Materne, Roleski, OSM Krasnystaw, Mlekpol, Mlekowita, Bakoma, Ustronianka. Ich produkty, sprzedawane pod logo sieciówek, są czasem o połowę tańsze niż oryginały. Proste opakowania mają sugerować, że sieć nie generuje zbędnych kosztów. Hipermarkety przekonują, że produkty na jakości nie tracą.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA