Program lojalnościowy Abak dla detalistów

Autor: dlahandlu.pl 28 kwietnia 2010 13:38

Gama produktów Grupy Makarony Polskie została rozbudowana 20 indeksów w 3 liniach produktowych marki Abak: tradycyjne makarony 2- i 5-jajeczne, makarony tradycyjne bezjajeczne. Makarony marki Abak dostępne będą w nowych opakowaniach. Wprowadzeniu nowych produktów na rynek będą towarzyszyć promocje skierowane do dystrybutorów, właścicieli sklepów i sieci handlowych.


W dotychczasowej ofercie marki Abak dostępnych było 5 indeksów tradycyjnych, domowych makaronów 2- i 5-jajecznych. Linia żółta to tradycyjne makarony 5-jajeczne. Oprócz Kluseczki Babuni, pojawiły się nowe propozycje - łazanki, muszelki małe i świderki. Linia czerwona to domowe makarony 2-jajeczne. Tu, oprócz dotychczasowych wyrobów Kluseczek Babuni i Zacierki, nowością jest krajanka. Makarony jajeczne marki Abak dostępne będą w gramaturach 250g. Linia zielona to makarony bezjajeczne. W tej kategorii produktów znalazły się m.in. gniazda, nitki, wstążki, kolanka, kolanka z falbanką, krajanka, łazanki, muszelki, pióra, spaghetti, świderki i wstążki. Makarony bezjajeczne dostępne będą
w gramaturach 400 i 800g.
Na opakowaniach marki ABAK znajdą się rekomendacje zastosowania makaronu do konkretnych tradycyjnych dań. Wprowadzenie nowych produktów wsparte będzie kampanią informacyjną w mediach i działaniami z zakresu ATL. Ponadto zaplanowane zostały promocje i programy lojalnościowe dla dystrybutorów, właścicieli sklepów i sieci handlowych.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane