Program lojalnościowy dla sklepów internetowych

Autor: dlahandlu.pl 12 stycznia 2012 11:07

Guuli.pl kierowany jest do właścicieli serwisów oraz sklepów internetowych, a także klientów indywidualnych i gwarantuje partnerom dotarcie do sprecyzowanej, docelowej grupy odbiorców przy mniejszych nakładach finansowych.

Guuli.pl służy przede wszystkim do budowania i utrzymywania relacji z klientami. Przyciągając wybraną grupę docelową na strony www partnerów wzmacnia aktywność użytkowników. - Efektem naszych prac jest możliwość dołączenia do programu przez dedykowaną aplikację na Facebooku - mówi Wojciech Korabiewski, prezes zarządu Guuli.pl.
Przyjęta przez zarząd strategia zakłada osiągnięcie statusu lidera w zakresie internetowych programów partnerskich. Zgodnie z założeniami już w II kwartale 2012 roku Guuli.pl zakłada ekspansję na rynku stacjonarnym. Zarząd przewiduje, że realizacja planowanej strategii rozwoju umożliwi utrzymanie wysokiej rentowności działań przy znacznie rozszerzonej ich skali.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane